Mon(t) Ventoux

12 november 2009

Verkenningstocht (RG 2)

Ik had de vorige keer mooie paadjes gezien en die MOETEN verkend worden... dus weer een rondje Gooimeer. Aan het begin van de route blijf ik dit keer aan de andere kant van de Hoge Vaart; wel zoek ik het paadje door het cirkelbos weer op. Aan de overkant van de Stichtse Brug gaat het weer door de havenkom van Huizen. Het is alweer begonnen met regenen, maar ook nu laat ik me daardoor niet van de fiets jagen.

Na de haven schiet ik het bos weer in richting Naarden. Het verkennen kan beginnen! Het lukt me om een groot stuk onverhard door het bos te scheuren zonder dat ik het gevoel heb te verdwalen. Wel zie ik nog veel meer paadjes die er leuk uitzien, maar die bewaar ik voor een volgende keer...

Over de vestingwallen van Naarden en door het Naarder Bos weer terug de polder in, dus. Het is al laat, dus ik pak het betonnen fietspad door het Kromslootpark.
Eigen conditie:licht vermoeid
Track conditie:nat
Weer:regen
Resultaten:49,1km / 02:02:51u / 1932kCal

Geen opmerkingen: