Mon(t) Ventoux

20 februari 2010

Valse start

Ik had mezelf beloofd dat als het vanochtend niet zou regegen, ik een klein rondje zou gaan fietsen. Ik hoorde geen regen, dus stilletjes het bed uit, fietskleren aan (VEEL laagjes, want het is nog steeds koud) en naar beneden.

Vanuit het keukenraam zie ik dat de wereld voor de verandering weer eens een keer onder een witte deken ligt.
- ZUCHT -

- HELE DIEPE ZUCHT -

- ENORME ZUCHT -
En dus... Mission abort! Na twee keer stoten aan dezelfde steen heeft zelfs deze ezel zijn lesje wel geleerd. Terug naar boven, fietskleren uit, gewone kleren aan, koffie....

Als aan- en uitkleden ook meetelt, heb ik toch nog een half uur gesport vandaag.

Het is nu wel officieel: ik ben de sneeuw - na ruim 2 maanden - echt meer dan zat! Morgen nog "even" lekker rossen op de MTB in Bergen op Zoom en dan begint volgende week het voorjaar in Toscane!

Geen opmerkingen: