Mon(t) Ventoux

13 januari 2010

een goed begin...

Eind december ploft de nieuwe FIETS! op de mat en op pagina 11 staat een artikeltje dat direct mijn aandacht trekt:

Testen in Toscane
Elk jaar geven we lezers de gelegenheid om fietsen te testen en daar ongezouten kritiek op te leveren. Dat vindt altijd in het vroeg voorjaar plaats, waarin het nog koud is en vaak regent. Waarom gaan we de fietsen niet eens testen in Toscane? was het briljante idee tijdens een redactievergadering. En dat gaan we doen, samen met zes Fiets-abonnees. Het gaat om een verblijf van drie of vier dagen in de eerste week van maart. De verblijfskosten zijn gratis, je moet wel voor eigen vervoer zorgen. Houd www.fiets.nl in de gaten, want daarop informeren we je begin januari hoe je je kunt opgeven!

Dat Zohra af en toe "stiekum" Fiets leest, wist ik ik "stiekum" al, maar blijkbaar houdt ook zij begin januari de site in de gaten. Als op 7 januari het betreffende artikel op de site verschijnt, stuurt ze een mail naar Menno Grootjans met de gevraagde beknopte motivatie.Vandaag kreeg ze bericht:
IK MAG MEE NAAR TOSCANE !!!!

Na eerst drie rondjes om de tafel gedanst te hebben, heb ik de details even bij elkaar gezocht:
  • Datum: maandag 1 maart tot vrijdag 5 maart 2010
  • Gem. temperatuur in maart: 16°C (dat betekent: korte mouwen en korte broek!)
  • Locatie: www.massavecchia.it

Eigen conditie:Euforisch
Track conditie:asfalt (eindelijk asfalt na vier maanden sneeuw en blubber; ik kijk er nu al naar uit!
Weer:Zon, droog, warm :)

1 opmerking:

Anita zei

WAUW! Wat heb jij toch een GEWELDIGE vrouw.